1 Haziran 2012 Cuma

Ne kadar mesafe olsada ich liebe dich ♥

Bugün bir karar verdim sevgilim. Artık benden ne kadar uzak 


olursan ol, aramızdaki mesafe ne kadar çok olursa olsun, seninle 


konuşmak istediğimde gökyüzüne bakacağım. Sana ne söylemek 


istiyorsam gökyüzüne bakarak söyleyeceğim. Biliyorum, beni 


duymayacaksın ama ne yapayım buna mecburum.. Seni o kadar 


çok özledim ki sevgilim, artık gökyüzüyle bile konuşabilirim. 


Gökyüzüne bakarak anlattıklarımı duymamış olacaksın ama ben 


hep duyduğunu hayal edeceğim.

Hayal etmek.. Bu 2 kelime ne kadar tanıdık geliyor değil mi? 



Seninle geçireceğimiz güzel günlerin hayalini kurarken içimde 


tatlı bir mutluluk oluyor sevgilim. O an herşeyi unutuveriyorum. 


Senden çok uzakta olduğumu bile.. Ama birde o hayalden sonraki 


halimi görsen.. Bu sefer içimde keskin bir acı hissediyorum, yine 


gözlerim doluyor. Ve yine anlıyorum ki sende, seninle geçirmeyi 


planladığım güzel günlerde sadece bir hayalden ibaret.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder