17 Haziran 2012 Pazar

Gökyüzü-iyi geceler--rüya-aşk...



Bugün seni görmeme 1 gün daha az kaldı. Zaman hiçte akıp geçmiyor. Ya da mutlu insanlar için bu söz. Burda,şimdi duygularımı saklayamayacağım. Ben seni çok özlüyorum. Öyle bir özlüyorum ki en mutlu anımda bile aklıma gelip, gene seni hatırlamak ve sonra özleme duygusunun başlaması. Ne yapacağım? Nasıl geçecek bu tatil ? Cevaplarını veremiyorum. Herkese anlatabilirim bunu senin dışında. Anlatıyorum da zaten. Peki anlayan var mı ? Yok.  Gerçekten seni benim gibi seven birisi yok. O yüzden  anlayamıyorlar beni. Beni anlayacak tek insana da bunu anlatamam sanırım. O kişi sen oluyorsun. Anlatsam anlayacaksın da ,konu sen olunca bende cesaret falan kalmıyor işte. Bugün sana daha fazla ihtiyacım vardı. Senden yardım isteyecektim ama gene klasik cesaret gelmedi,mesaj da atılamadı. Gerekli hayatımda gerekli insanlara yer var. Ama 'gereksiz' lere yer yok. O gereksiz işte beni gene rahatsız ediyor. Gerçekten herkes bana yardım ediyor ama o herkesin içinde senin adın yok. Herkes bir yana sen bir yana işte. O herkesin dediği yüzlerce söz,senin söyleyeceğin tek bir söz. O kadar fark var ki. Şimdi mesaj atmak için geç bir zaman değil. Çünkü ben uyumayacağım. Bilirsin uyuyunca rüyamda seni görüyorum ve sabah uyanınca yanımda olmaman o ayrı bir işkence zaten. Sabahlıyorum o yüzden bazı günler. Sırf seni rüyamda görmeyim de üzülmeyim diye. Ama sonra aklıma seni 9 gündür göremediğim geliyor ve ne olursa olsun seni görmek istiyorum. O yüzden katlanıyorum. Hadi gelenek haline gelen gökyüzü işini yapalım. Gökyüzüne bakıyoruz ve iyi geceler diyoruz bugün de yanına 9 gün daha az kaldı bir birimizi görmemize diyebiliriz. Seni çok özledim ve seni seviyorum. Rüyamızda mutlu olmak dileğiyle iyi geceler... 

1 yorum: