17 Haziran 2012 Pazar

!!!

Bir ünlü vardır. Çok tatlıdır ne biliyim onu çok beğenmişsinizdir. Aşık olduğunuzu falan düşünmüşsünüzdür. Ama sonradan yanıldığınızı fark edersiniz. İnşallah siz bunu fark ettiğinizde arkadaşlarınızı  kaybetmemiş olursunuz. Çünkü bir tanıdığım bu özelliği yüzünden kardeşini kaybetmeye çok yaklaştı. Ben onu sevmek zorunda değilim. Ben onlara tapmak zorunda falan da değilim. Ben onları hiç sevmiyorum hatta. Ama o kişi benim kardeşim dediğim birisi. Onu üzmemek için onun onlarla ilgili anlattığı her şeyi dinlerim. Ama artık çok abarttı. Hayal olan bir hoşlanma yüzünden kendini bu kadar üzmesi ya da sevinmesi falan. Her şeyi kaybetmeye başladı. Derslerini geçti belki,ailesiyle de arası iyi hiç bir problem olmayabilir, o kişileri seven arkadaşlarını da asla kaybetmezdi ama beni? Bunu düşünmesini tercih ederim. Yoksa ben yokum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder