18 Haziran 2012 Pazartesi

İyi geceler aşkım. Rüyamızda çok çok mutlu olmak dileğiyle...



Tam cesaret gelmişti, atıyordum işte o mesajı. Atamadım. Lanet olsun. Sende atmayınca atmadım işte. Bugün öğrendim ki o kız benim arkamdan neler neler çevirmiş. Biricik kardeşim Deniz'le aramızı bozmak için neler neler yapmış. Ona çok kırgın ve aynı zaman da çok kızgın. Kardeşim yarın senle konuşacak inşallah. Çok ama çok kötü olacak.  Sen hep dersin "herkes bir birinin arkasından konuşuyor, bu ne ? " diye. Sana anlatmak isterim. Gene ben sana anlatıyım ya yanımda ol ya da ne biliyim bir şeyler de işte. Atıcaktım,anlatacktım ama yapamadım işte. Olsun. Belki atarsın. Ben umudumu kaybetmeme tercihindeyim. Seni çok ama çok seviyorum tatlı adam. Seni çok özledim ve sana çok ihtiyacım var. Umarım eğleniyorsundur tatilde. Tek istediğim başka birisini bulma. Bugün diğer günlere daha soğuk. Sende yoksun. Daha da beter. Hadi gökyüzüne bakalım ve diyelim unutma seni seviyorum ve hep senin yanındayım iyi geceler aşkım, rüyamızda çok çok mutlu olmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder