16 Haziran 2012 Cumartesi

Rüyamda,rüyanda görüşmek üzere.

Belki almadın o telefonu bugün eline. Olsun yarın alırsın belki. Belki de ben uyuduktan sonra. Ya da hiç mesaj atmazsın işte. Sen bilirsin. Bu gece ne kadar da güzel parlıyor yıldızlar. Hatta kayanlar bile oldu. Dilek tuttum. Sen ve ben için. Sen de gördün mü? Sende tuttun mu? Bu tatil bana hiç yaramıyor ki. Yanımda değilsin. Kokunu koklayamamak,gözlerine bakamamak,sesini duyamamak en önemlisi de sensiz olmak bana çok koyuyor. Seni çok özledim. Tatil hemen bitmeli. Artık senin yüzünü görmeliyim tamam mı? Sadece 8 gün oldu ve tatil yaklaşık 3 ay. Ne yapacağımı bilemiyorum. Yanımda olmanı çok isterdim. Bana neden ağlıyorsun şu an demeni. Senin yüzünden diyemeyip sana sıkıca sarılmayı. Acayip özledim seni. Çok ama çok... Her gece yaptığımız gibi gökyüzüne bakar mısın? İyi geceler de şimdide. Bugün onun seni seviyorum ve çok özledimi de kat. Yani katar mısın? Küçük bir rica. Rüyanda bizi gör,iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder