14 Haziran 2012 Perşembe

Yeter ya yeter!!!

Dün yazamadım sana iyi geceler mesajımı. Akşam o kadar kötü oldum ki. Hep rüyamdaydın zaten. Ama bu sefer sana 'iyi geceler' demediğim için kızıyordun ama. Biliyordum o bir rüyaydı. Gözlerimi açınca bitecekti. Püff... Sen bittin,gittin. Ama gece çok pişmanlık çektim. Yalnız kalanlar hiç uyumazmış.Bende uyuyamadım dün gece. Çünkü gözlerimi kapatınca direk sen. Gene sen. Ne kadar fazla üzülüyorum biliyor musun? Bunları yazarken nasıl ağlıyorum? Ne kadar boşver tatilini yaşa dedikçe aklıma sen geliyorsun? Artık telefonumu kapatıyorum. Nasıl olsa mesaj atmıyorsun. Hep başkaları hep başkaları. Ben onlara cevap vermek istemiyorum ki. Ben sadece senle mesajlaşmak istiyorum. Her mesaj geldiğinde o kadar heyecanlanıyorum ki. Ama içlerinden birisi de senden olsa... Arkadaşlardan gelen naberler. İyiyim yazsamda iyi oluyorum sanki. Ne yazıyım onlara? Yok yanımda,çok özledim,gelsin hemen mi? Yazsam anlayacaklar sanki. Sanki daha önce herkes seni sevmişte boşver diyo. Ama onlar sana duyduğum aşkı yaşamadı ki. Öyle sevmiyor ki onlar. En iyisi telefonu kapatmak. Onlar anlamıyor. Sen beni anlarsın da mesaj atmıyorsun ki... Dışarı da çıkmıcam. Çünkü dışarıda yeteri kadar mutlu çift var. Onları görünce sen geliyorsun aklıma. Hani biz de böyle olabiliriz. Ama daha olamadık.  El ele geziyorlar ya. Ne kadar kıskanıyorum onları. En iyisi dışarı çıkmamak işte. Aslında kimseyle de konuşmayacağım artık. Çünkü konuştuğum kelimelerden birisi mutlaka 'sen'. Seni soracaklar bana belki. "Ne yapıyor ?" diye. Ama nereden bilebilirim ki. Senle mesajlaşıyor,konuşuyor, görüyorum sanki... Üzgün halimle "bilmem" diyeceğim onlara. En iyisi kimseyle konuşmamak işte. Yemek te yemicem. Yiyemiyorum ki. Hepsi boğazımda kalıyor. Gitmiyor. Sen olmayınca yemek neden yiyim ? En iyisi yemek yememek. Televizyon seyretmeyeceğim. Çünkü elbet mutlu çiftler olacak dizilerde ya da benim gibi mutsuz olan birisi. Sonra müzik kanallarına denk geleceğim. Mutsuz mutsuz şarkılar çalacak. Ağlamaya falan başlayacağım aklıma geleceksin falan. Özleyeceğim işte. O yüzden televizyon izlememek en iyisi. Bi süre uyumayacağım.Çünkü gözlerimi kapatır kapatmaz rüyalarımda baş rol oynayacaksın.Böyle uzakta duracaksın ellerimi uzatacağım sana sende uzatacaksın.Tam ellerimiz birleşirken annem gelecek ve "kızım hadi kalk geç kalacaksın" diyecek.Yine ayrılacağız.En iyisi hiç uyumamak.Uzatmaya değmez aslında kısaca hayattan (ki bu hayatsa) tat almayacağım. Şimdi bunu oku ve üstüne alın tamam mı? Ben bunu başkasına falan yazmadım. Ben bunu sana yazdım sana. Şimdi al o telefonu eline ne yapacaksan yap. Ya mesaj at ya da ara. Seni seviyorum de tamam mı? Sesini duymalıyım,saklayacak daha yeni mesajlarımız olmalı. Hadi ya bu  kadar zor mu? Al şu lanet olası telefonu ve bir şeyler yap. Ne olur yap. Buna çok ihtiyacım var. Ne olur...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder