12 Haziran 2012 Salı

Ufkum'un ağzından yazdım bunu işte...

Bunu kendim için değil,benim gibi olan Ufkum için yazıyorum. (Deniz alınma tatlım sana da yazıcamss...)


Şimdi bu kız bu çocuğu eskiden sevmiyordu. Hatta hiç umursamıyordu,takmıyordu. Sonra bu sene aynı sınıfa geçtiler.Bu çocuk Ufkum'u seviyodu ve ona çıkma teklifi etti. Ufkum kabul etti. Başta pek onu sevmiyordu. Ama git gide o da çok bağlandı. Bir anda "her şeyi" olmuştu. Sonra nasıl olmuşsa hak etmediği bir şekilde terk edilmişti. O haketmiyordu. Neymiş gereksiz yere kavgalar. Siktirin gidin ya. Her neyse sonra bu çocuk gitti eski sevgilisiyle bir daha çıktı. Bir hafta geçmeden bu kızdan da ayrıldı. Aslında o hala Ufkum'u seviyordu. Çok belli. Bana da anlatıyrdu zaten. Bu aralar biraz sık kavga ediyoruz Ufkum'la. Nedenler saçma. Ama o benim onu anladığımı düşünüyor. Bence de öyle. Yaşamadım aynılarını ama benzerlerini yaşadım. Şimdi buraya onun ağzından yazıyorum:

Okulun son günü. en yakın arkadaşımın beni zorlamasıyla söyledim onu sevdiğimi. Çok mu geç kalmıştım, yoksa daha erken miydi? Şu an onu bilmiyorum. Tek bildiğim tatilden nefret ediyorum. Aslı'da yazmış. Tatil başladı ve o bitti. Tatilde göremicem onu. Telefonu da kapalı. Mesaj falan da atamıyorum. Yeterince onsuz kaldım. onu her gün görüyorum. Yetmezmiş gibi aynı sınıftaydık. Ben çok acı çektim çok. Küçüğüm ben daha. Bunları çekmek falan istemiyorum. Banane abi ya beni sevsin. öğrendim. Oda seviyormuş beni. Peki neden çıkma teklifi etmiyor ki? Bunun cevabını Aslı'dan öğrenelim. Çünkü eğer şimdi çıkma teklifi etse tatilde görüşemeyecekleri için ayrılacaklarını düşünüyor. Aslında ben onu bırakmam ki. O benim biricik "sonsuzluğum" ne de olsa. Anlamadı ki. Şimdi gerçekten acı çekiyorum. Tatil. Eğlenmek,güneşlenmek varken  neden ben hep seni düşünüyorum. Anla artık ya. Ben seni öyle bir seviyorum ki bu küçük halimle. işte öyle bir seviyorum ki anlatamıyorum. bu blogu bilmiyorsun bile. Okuma. Ama olduğun yerlerde bir şekilde hatırlanmak isterim. Bende varım yakışıklı! Bende burdayım. Seni seven kız burda! Beni sakın unutma! Beni sev ve asla bırakma. Ben öyle yapıyorum çünkü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder