12 Haziran 2012 Salı

Günlerce mesaj atmaz. ağlarsın,üzülürsün. Sonra 'naber' yazar ve o kazanır. Hayat...

Ben bu söze gerçekten çok katılıyorum. Doğru. En çok bu saatlerde aklıma geliyorsun. Hep aklımdasın o ayrı ama bu saatte daha mı sensiz kalıyorum acaba. Bütün gün  gene bilgisayarın başında olan benim,senden gene mesaj bekleyen benim. Ama bu saatin özelliği ne? Rüya görmeme daha yakın olması olabilir mi ?Olabilir bence. Çünkü o rüyada sen varsın. Aslında o rüyada sen yoksun. Sen ve ben kavramı yer almıyor. Biz alıyor onun yerini. Hayallerimde ki gibi... Bilmem ki şimdi beraber olup sarılarak uyuyabiliriz. Tamam şimdi ki bir hayal ama ben bunu rüyamda gerçekleştiriyorum yani. Seni orada görmek ayrı bir zevk oluyor benim için.Ama üzücü yanı ben uyanınca sen yoksun yanımda. Sadece senin için bıraktığım boşluk kalmış orada.Hala sensizim. Bu bana çok koyuyor ya.Okul da iyiydi. Görürdüm,konuşurdum en azından. Ama şimdi hiç biri yok ki. Kokunu çok özledim mesela. Çok sensiz kaldım ben bu aralar gene. Gel de yardım et bana. Bunun ne bir ilacı var ne de başka birisi yanıma gelipte senin yerine tutmaya çalışması falan... olmuyor. Yanıma gelebilirsin. 5 dakika da olsa seni görsem sana sımsıkı sarılsam ve sende bana. Bu bana yeter. Çok mu bir şey istiyorum. Sadece 5 dakika lütfen. Neyse bana hediye göndermişsin gene. Sevindim. Yeni fotoğraflar çekilmişsin. Hemen kaydettim bilgisayarıma,telefonuma. Gene bana bakarak ne kadar mutlu olduğunu görmem için o güzel gülüşünü yapmışsın. Teşekkür ederim. Beni düşünmüşsün. Unutmamışsın. İstersen gene mesaj atabilirsin. İnan bugün daha fazla güler yüzlüydüm. Günaydın ve iyi geceler mesajlarını esirgeme.Mutsuz olmamı istemessin. Sen kötü birisi değilsin. Bu gece o kadar fazla yazamayacağım. Bilmem yarın daha uzun yazarım. İstersen okuyabilirsin. Şimdi bilgisayarımın ve telefonumun ekranına ufak bir öpücük kondurdum. Sen de yapabilirsin. İyi geceler rüyanda bizi gör olur mu ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder