9 Haziran 2012 Cumartesi

Sende bittin,herkes gibi.Oley! Kurtuldum senden. Bugün gerçekten güzel bir gün.



Bugüne kadar kötü ne yaşadıysam hepsi geçti, sende geçiceksin.

Sende geçeceksin işte. Diğerleri gibi senide bitiricem. Çünkü unutmamam için bir neden yok, hiçbir şey yapmıyorsun. Hatta bitirdimde diyebilirim. Kokunda gelmiyor artık burnuma. Ne yalan söyleyeyim özlemiyorum.
İsmin geçiyo bazen cümlelerde sadece gülümsüyorum. Bitirdim artık seni. İçimde sana dair hiçbir şey yok. Resimlerinide sildim bakmıyorum zaten baksamda hiçbir şey geçmiyor içimden sıkılıp kapatıyorum. Gülümseyerek okuduğum mesajlarımız vardı hepsini sildim onlarda acı veriyordu artık. Yani etrafımdaki seni sildim. Bendeki senide silicem emin ol. Kimsin ki sen? Benimlemisin sanki? Neden unutmayacakmışım seni? Neden bitirmeyecekmişim? Sende bittin işte herkes gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder