9 Haziran 2012 Cumartesi

Hoşça kal.



Yine uyuyamadım dün gece, gözlerim buna izin vermedi. Hep seni arıyorlardı. Hep seni görmek istiyorlardı. Bütün gece aklımı kemiren “sen” düşüncesi vardı. Yine aynı sabahlar yine aynı uykusuz gözlerim. Oysa sen çok kızardın uykusuz kalmama hatırladın mı? Ya da unutmuşsundur belki çoktan. Sahi unuttun mu beni? Hatırlatayım istersen ya da dur öylece hatırlamadığın ‘meltem’ olarak kalayım. Evet gözlerinde cenneti bulduğum adam. Bu gün seni son bekleyişim. İlk günki aşkla son bekleyişim seni. 8. Ayın sonlarında vazgeçiyorum senden , seni sevmekten. Belkide cehennem günleri bundan sonra başlıyor benim için. Çok mu erken pes ettim yoksa ya da geç mi kaldım vazgeçmekte?

Son kez aşkla bakıyor gözlerim fotoğrafına. Zaten senden geriye kalanda birkaç fotoğraf oysa ben sen ‘iyi geceler’ demeden uyuyamazdım. Sen Bana yokluğunun cehennem olduğunu gösterdin bile bile yaktın gözlerinin ateşinde beni. Hani seni aşkıyla koruyan kız varya hani hiç sevmediğin kız. Bu gün seni koruyan aşkındanda sendende vazgeçti. Hissettin mi o acıyı. Seninde acıdımı canın. Söyle kim sevecek ben gibi daha seni. Bak gene ağlıyorum söyle yanıyor mu canın. Boğazında düğümleniyor mu kelimeler. Öyle derdin. Ağlamıcağıma söz vermiştim. Ama tutamadım bak gene ağlıyorum. Dayanamıyorum içimde hala büyüyen aşka dayanamıyorum. Onu engellemeye yetmiyor gücüm.
Bu sefer ki göz yaşlarım sensizlikten ötürü değil. Senden vazgeçtiğimden ötürü. Bak ben bile vazgeçtim senden. Yanında olanlarla mutlu olursun şimdi dimi? Daha yok aşkıyla seni şımartıcak biri. Ya da vardır elbet. Ama sen farklısın diyordun ya ben farklıyım. Ben senin yanında olanlardan farklıyım. Neden mi? Sen üzgün olduğunda onalrında canı yanıyor mu? Sen her içtiğinde onlarda benim gibi can çekiyor mu içinde? Ya da onlar dokunabiliyor dimi sana. Belkide beni bu hala getirmenin en büyük nedenidir mesafeler. Evet ben gerçekten farklıyım. Ben yanında nefes alabilmek için her şeyden vazgeçebilirim. Ben boynundan öpebilmek için her şeyi yapabilirim. Ama ne yazıkki sen körsün. Evet körsün sevgili beni kalbinde nasıl öldürdüğünü göremeyecek kadar körsün.

Elveda sevgili. Bu sana yazılan son satırlar. Olurda fark edersen beni artık aynı yerde sana aşık bir kız yok. Aynı yerde senden nefret eden bir kız var. Hoşça kal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder