2 Haziran 2012 Cumartesi

Ich liebe dich so sehr. Verdammt noch mal...

Şimdi ne yapıyorsun acaba? Kimi düşünüyorsun ? Kime mesaj atıyorsun? Kimin fotoğraflarına bakıpta hayal kuruyorsun? Kimin duvarına saatlerce bakıyorsun? Kimin her hareketini takip ediyorsun ? Kimin hayatını daha fazla araştırıyorsun ? Kime dertlerini anlatıyorsun şu anda? Kimin için ağlıyorsun? Kimin sözü seni hemen mutlu etmeye yetiyor? Kimin bir gülüşünü duymak için elinden gelen her şeyi yapıyorsun? Kimin resmine bakarak uyuyorsun? Kimin yasını tutuyorsun? Kimin yüzünden benim üzüldüğüm kadar sende üzülüyorsun? Kimin için her şarkıda onu arıyorsun ? Peki sen gerçekten kimi özlüyorsun? Sende de o duygu var mı ? Hani onu görünce kıpkırmızı olmak,konuşamamak, o başka bir şey söylerken onun gözlerine bakıp kaybolmak,hep onu istemek,düşünmek,onun için hiç üşenmeden yazılar şiirler yazmak, o istek oluyor mu içimde? Sen benim kadar acı çekiyor musun? Her gün başka kız senin kolundayken,her gün başka bir kızla birlikte olurken, bire sürü kızla öpüşürken,başkasının senin omzunda uyumasına izin verirken, benden nefret ederken, beni sadece sıradan bir kız olarak görürken, benim ne kadar acı çektiğimi biliyor musun? Peki bana kendini nasıl aşık ettiysen onu başkalarına da yapabildin mi ? Ya da ben mi seni çok sevdim ? Hiç mi başka bir kıza bakarken beni görmedin mi ? Benimle yaptığın o saçma şeyleri başkalarıyla da yaparken beni hiç mi hatırlamadın? Başkasına bakınca bunu o da yapıyo hiç mi demedin? İyi veya kötü anılarımız hiç mi canlanmadı gözünde ? Senin hiç mi acımayacak canın ?Sende benim yaşadıklarımı yaşamayacağını mı sandın ? Hiç mi aklına gelmedim ? Sende yaşayacaksın, sende hatırlayacaksın,sende de canlanacak biliyorum. Çünkü sende kimseyi beni sevdiğin kadar sevmedin ki... Ve ben artık kimseyi seni sevmediğim kadar sevemem ki....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder