13 Haziran 2012 Çarşamba

Heyyy!!!!!!!!



Sana neden aşık oldum bilmiyorum. Belki beni hiç sevmiceğinden olabilir. Evet evet kesin bu yüzden sevdim seni. Ama ben yıllar sonra ‘ben bunu mu sevmişim ya’ gibi şeyler demek istemiyorum. Ben iyiki de sevmişim demek istiyorum. Boşuna değilmiş aşkım demek istiyorum. Şimdi sana seni çok seviyorum desem. Gelir misin yanıma ? Yada ne biliyim birden karşıma çıksan doya doya baksam sana. Sahi çok şey mi istiyorum ? Biraz uzaktasın  biliyorum. Ama seni deli gibi de özlüyorum. Keşke ben bunu yazdığımda sende görsen üstüne alınsan. Ne güzel olurdu dimi. Gerçekten isterdim görmeni. Aslında adını kocaman yazsam belki o zaman dikkatini çekerdi. Ama yazmam yazamam ki. Sen okusan bilirsin nasılsa sana yazdığımı. Seni özlemişim yine. Bugün daha çok hissettim özlemini. Aslında sevmek değil de özlemek daha beter. Bir gün beni seversin belki. Ama BELKİ. Aklında bulunsun seni seviyorummm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder