5 Haziran 2012 Salı

Erkekler ne siniz siz ya... :/ Hayatımızı size adamış bu yaşımızda aşk acısı çekiyoruz. Kahretsin.





Bilmiyorum. Aklım almıyor ki. Bir fotoğrafa bakarken,arkadaşımla konuşurken neden hep aklıma geliyorsun? Olay mı ne ? O çocuğa çok aşıktım. Ama bana sadece zarar verdiğini anladım. Seneye son senesiydi. Bir daha belki göremeyecektim. Bütün herkes özellikle kardeşim o çocuğu unutmamı istiyor. Bende bunu yapmaya çalışıyorum. Belki de yaptım. Birisinden hoşlanmaya başladım. Ama emin değilim. en yakın arkadaşımın bana yaptığını (erkek olan) ben başka arkadaşıma yapmayacağım. Ama öğrendiğim kadarıyla o da bir şeyler hissediyormuş. Bilmiyorum. Belki o da aramız bozulmasın diye benden saklıyordur. Nereden bilebiliriz? Ama ben kendimi kandırmaktan korkuyorum. Ya hala o çocuğu hala unutmamışsam ve kendimi kandırıyorsam. İşte ben bunu yapmak istemiyorum. Gerçekten sevmek 3 saniyeni alırken neden unutmak bu kadar yılını alıyor. Anlamıyorum ki. Şimdi bir fotoğrafa bakıyorum kimi düşüneceğimi bilemiyorum. Unutmaya çalıştığım çocuk mu yoksa hoşlandığımı düşündüğüm çocuk mu ? Daha önceki bir yazımda demiştim. "Ama ne zaman  başkasına baksam gene sen varsın. Bana diyorsun ki "Nasıl bakarsın ona? Ben seni seviyorum,sende beni. Bak buradayım." Sonra tekrar kendime geliyorum sen yoksun ve bana hiç bir şey demiyorsun." Ne yapıcağım bilmiyorum ki ? Ne yapıyorum ki ben ? Aptallık. Bal gibi çocuğa aşığım işte neden onu unutmak için başkalarından hoşlanmaya çalışıyorum ki ? Ya da elimden olmayan bir duygu mu ? Uffff..... hiç bir şey bilmiyorum,düşenemiyorum. Ne aptallık ama olmuyor işte. Tamam kabul ediyorum gene yenildim ve ben gene seni seviyorum. Allah kahretsin. Ich liebe dich so sehr. Verdammt noch mal... :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder