5 Haziran 2012 Salı

Bugün anladım ki...

Sanırım bugün en yakın arkadaşımı fazla bir şekilde kırdım.Başta anlamadım ama sonra anladım. Beni anlayan tek insan o. Kardeşim, herşeyim. Daha dün ona çok güzel bir not yazdım. Yazarken öyle bir ağladım ki... İnanıyorum o da okurken. Bugün en son teneffüs koşarak gitti ağlıyordu. Ben " sinirlerim çok bozuk." dedim. Pek takmadı ama o da benim için üzülüyordu belliydi.Ağladık.Bazı duygularımı anlattım. Herkesten saklamıştım ama ondan saklayamazdım. Anlattım ve anladı beni. O bu dünyaya gelmiş sayılı insanlardan. O asla üzülmeyi haketmiyor. Bu kız çok mutlu olacak. İster bensiz, ister benle. Kimse bu kızı üzmeyecek. Eğer ben bu kızı bırakırsam ve bunun nedeni hoşlandığım çocuk falansa Allah benim belamı versin. SANA SÖZ VERİYORUM SENİ ASLA BIRAKMAYACAĞIM. Beni bıraktığını görem bacını siqem. Tamam mı ? SENİ ÇOK SEVİYORUMMM ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder