2 Temmuz 2012 Pazartesi

Seni seviyorum nokta.

Acaba ne yapıyorsun şimdi? Nasıl gidiyor tatil senin için? Fazla mı güzel yoksa fazla mı sıkıcı? Akşamları ne yapıyorsun? Kaç tane arkadaşın var? Birisyle kavga ediyor musun? Seni çekemeyenler car mı? Orada yeni bir kız buldun mu? Yoksa öyle rahat mısın? Neden mesaj atmıyorsun? Mesaj atmana vakit mi yok? Futbol oynuyor musun? Ya da beceremediğin voleybol? Özlediğin birisi var mı ? Üff çok tatlısın. Seni çok ama çok seviyorum. Diğerlerinin ne dediğini umursamak istemiyorum. Seni istiyorum. İlk defa birisine acı çekmeden daha faza aşık oluyorum. İlk defa birisine böyle daha sıkı bağlanıyorum. Bunun farkında mısın bilmiyorum. Herkes seni tatlı bulmayabilir çünkü kimse seni benim gözlerimle göremiyor tamam mı? Bçyle o resimlerine bakıyorum ya gülüyorsun falan abi nasıl bir gülüştür o ya beni benden alıyo yani. Senin dediğin tek bir kelime attığın her bir mesaj beni ne kadar heyecanlandırıyor biliyor musun? Uff çok ama çok pisliksin. Kendine çok pis aşık ettin. Söyliyim en fazla ben aşık oldum sana o değil. Bil yani tamam mı? Üzülmüyor musun bir kızın senin yüzünden ağlamasına ya? Şu gerizekalı mal gereksiz bile üzülürdü lan. Sen hiç mi üzülmüyorsun? Abi bak çok kötüyüm. İlk defa birisi yüzünden kendi tatilimin içine ediyorum. Tamam olabilir ama bu kadar da olamaz dimi? Bu kadar bağlayamazsın hani ? Bu kadar sevdiremezsin kendini? Bilmezsin sen ama ben sana söyliyim ne gözün ne de saçın en güzeli ve en tatlısı senin gülüşün.Hep gül sen sen gülünce istemsiz gülüyorum işte. Sana bir tane notum var. Notum; Hayatım gayet sıradan daha da fazla sıradan olamazdı düz bir çizgi sen mesaj attığında çok değişecek bunu bil. Notum bitti. Sorularımı bu soruyla bitirmek istiyorum. "BENİ SEVİYOR MUSUN?" Hadi gökyüzüne bak sevgilim hadi bak gül en tatlı halinle. Ne seni seviyorum ne de seni çok özledim de. Hiç bir şey deme sadece iyi geceler de ve gülümse. Ama rüyamda bana bu sorumun cevabını ver. O gülüşünü yüzünden hiç eksik etme seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder