3 Temmuz 2012 Salı

Kabul ediyorum hayalprestim



Yanımda olsan şimdi, gözlerimin içine baksan ve beni mutlu edecek o iki kelimeyi söylesen ' Seni Seviyorum ' sonra hiç bozmadan o anın büyüsünü cevap versem ' Bende Seni Seviyorum ' desem... Elimden tutup yürümeye başlasan birlikte yan yana, el ele yürüsek sonra sahilde otursak seninle başımı göğüsüne koysam denizi izlesek, konuşmasak hiç sussak sonra bir piknik alanında birlikte uçurtma uçursak sonra açıksak, piknik sepetimizin yanına gidip birşeyler yesek... Burnumu batırsam sende bana gülüp dalga geçsen... Sonra topu alıp kafana atsam seni çıldırtsam, iyice eğlensek... Eve dönsek, yan yana uyusak sadece kalplerimizi hissetsek... Rüyalarımızda bile birleşsek. Diğer gün mesala erkenden kalkıp yine gezsek, dolaşsak, eğlensek. O gün güneşin batışını birlikte izlesek deniz kenarında uzansak kumsala sonra hayaller kursak geleceğe dahil evlendiğimizi düşünsek, çocuğumuz olacağını düşünsek, adını ne koyacağımızı düşünsek inatlaşsam seninle sinir etsem, beni koştursan sonra düşsem ve teslim olsam tamda o anda öpsen beni çocuklar gibi mutlu olsam beni ilk kez öptüğün için. Sonra ayrılık vakti gelse seni otobüse bindirip uğurlasam. Otobüse biner binmez mesajlaşmaya başlasak sen orda ben burda olsamda çok mutlu olsak ayrıyken birlikte olduğumuz zamanı birlikteyken yaptığımız şeyleri özlesek her uygun zamanda birbirimizin yanına gelip gitsek herşey güzel olsa keşke, herşey yaşasak ama adını koymasak keşke, ad olmadan yaşasak keşke bunları neyse sevdiğim ben yine çok hayal kurdum, çok hayalprestim dimi haklısın çok konuştum susmanın vakti geldi tıpkı senin gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder