15 Haziran 2012 Cuma

Seni seviyorum çünkü:


Seni Seviyorum.Çünkü;
Her sabah kalktığımda yaşamak için tek nedenim, sen varsın. Fakat seni sevmek için, binlerce nedenim var..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Bu siyah beyaz dünyada tek renk sensin. Bir ressamın fırçasından çıkmış gibi.. Ama alalade bir renk değil. Gökkuşağının her tonunu gölgede bırakan bir renk..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Soğuk günlerde içimi ısıtan bir esinti gibisin. Hafiften esiyorsun, iliklerime işleyerek. Sonra da kaybolup gidiyorsun, daha nereden geldiğini anlayamadan..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Seni sevmekten başka bir şey gelmiyor içimden. O kadar doğal ki bu duygu, ruhumun derinliklerinde. Sanki doğduğumdan beri var. Sadece ortaya çıkmak için seni bekliyormuş..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Sensiz bir yaşamı artık düşünemiyorum. Bu kuru dünyada sensiz yaşamaktansa, ölümün soğuk nefesini öpmeyi; seni bir daha hiç görmemektense, hayata arkamı dönmeyi tercih ederim..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Ne zaman bir aşk şiiri duysam ya da okusam; mısralarından sen akıyorsun..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Sen hep benimlesin. Gözümü kapatmam yeterli seni görmem için. Tatlı, narin tenini. Dudaklarını..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Benliğim sana ait. Sen onu buruşturup çöpe de atabilirsin, kalbine yakın bir yere de koyabilirsin..
Seni Seviyorum.Çünkü;
İçimde bir umut var..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Senin tarafından sevilme fikri bile, bir insanı hayatı boyunca mutlu edebilecek kadar güzel ve asil..
Seni Seviyorum.Çünkü;
Senin gülümsemen güneşin doğuşu gibi. İnsana her şeyi unutturuyor. Sadece seyredip, tadına varma hissi uyandırıyor..
Seni Seviyorum. Çünkü;
BU KADAR NEDENDEN SONRA BİLE; SENİ NE KADAR SEVDİĞİMİ ANLATAMADIM..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder