11 Haziran 2012 Pazartesi

Sen ve ben yani biz. Düşünsene!!!



Şimdi ne yapıyorum biliyor musun ? Kulağımda kulaklık şarkı dinliyorum.Bunları yazarken klavyeme istemsiz bir şekilde düşen göz yaşlarım işi zorlaştırıyor. Daha 4 gün oldu. Daha çok yeni okulların kapanması ve benim seni görememem. Bu dört gün içinde yazmadığım şey kalmadı bloga. Dinlemediğim şarkı,ağlamadığım tek bir saniye, rüyama girmediğin hiç bir gece kalmadı. Okuldayken iyiydi. Görürdüm seni, duyardım sesini en azından. Konuşurdun benle. Kavga ederdik bazen gülerdik ya da sorunlarımızı paylaşırdık. Her teneffüs olunca kalbim daha hızlı çarpmaya başlardı. Saatlerce koşsam sanki o kadar hızlı çarpmazdı. Ama o  an oluyordu işte. İstemsizdi. Hiç istemediğim zamanlarda attığı gibi o zaman da çok hızlı atıyordu. Ama şimdi gayet normal hatta daha yavaş atıyor. Neden mi? Biraz 'sensiz' kadı sanırım. Sadece kalbim değil sensiz kalan. Gözlerim yüzünü görmeye,kulaklarım sesini duymaya,burnum kokunu almaya, tenimin tenine değmesi. Artık yoktu bunlar. Sen yoktun artık benim yanımda. Ben sensiz kalmıştım. Sana oluyor mu bilmem ama tek bir şarkı,tek bir kelime, tek bir harf, tek bir yazı ya da tek bir mesaj beni hatırlatıyor mu sana? Nasıl oluyor ki bu ? Hayatım olamazdın, bir anda bu kadar hızlı bir şekilde hayatıma giremezdin. Sadece sana olan hislerimde şunu fark ettim. Diğerleri gibi değildin. Gerçekten çok farklıydın. Senden hoşlanmıştım belki ama sonra bu nasıl -aşk-a dönüştü bilmiyorum. ilk defa birisini sevmek için nedenim yoktu. Doğrusu da buydu zaten. Eğer bir nedenim olsaydı bu aşk olmazdı. Sadece kendimi kandırmış olurdum. Sende olan hiç bir şey başka erkeklerde yoktu. Nasıl farklıydım ? diye sorarsan cevap veremem ki. Gerçekten, sen diğerlerinden ayrısın. Hani böyle her kızın kalbini çalıp onu üzecek birisine benzemiyorsun. Tanıdığım kadarıyla çabuk kırılıyorsun. Ve kolay aşık olmuyorsun. Ama insanlarda kusur bulmuyorsun. Herkesle aranı iyi tutuyorsun. Ne biliyim. Çevrende başka bir kız olunca kıskanıyorum,birazda üzülüyorum. Ama ona davranışına baktığımda yüzün o kadar gülmüyor,her şeyini bilmiyor mesela. Bende bilmiyorum. Daha doğrusu tek bilmem gereken senin çok dürüst ve güvenebilir birisi olman. Bunu bildikten sonra dış görünüş hiç bir şekilde ilgilendirmez insanı zaten. Merak ettiğim başka şeylerde var. Zamanı geldiğinde öğrenirim belki. 3 ay sonra falan. en çok merak ettiğim. Birisi var mı? Kalbinde gerçekten senin sevgini hak edebilecek bir kız var mı? Yoksa sende mi tek taraflısın. Daha önce bu duyguyu tattın mı ? Sende gerçekten sevdin mi ? İlk defa okulların kapanmasından nefret ettin mi onu göremeyeceğin için? Bilmem. Belki sende yaşamışsındır. Sana da olmuştur?  İlk defa aşık olduğum çocuğa kızmadan bir şeyler yazıyorum. Ne biliyim. Sana kızamıyorum işte. Normalde küfürbazımdır. Pek olmasa da ederim küfür. Çoğu erkekten nefret ederim mesela. Hepsinin yaptığı aynı şeydir. 'Kalp kırmak.' Onlar için çok kolaydır. Arkadakileri düşünemezler çünkü. Bir erkeğin gerçekten bir kızı sevmesi çok zordur. Ve öyle çiftler pek yok günümüzde. Ama ne biliyim belki biz... Biz diye bir şey olabilir mesela. Sen ve ben yani biz. Güzel uyumlu bir çift olabiliriz mesela.Konserlere gidebiliriz. Beraber o şarkılara eşlik edebiliriz. Basketbol oynayabiliriz. pek beceremesem de bana bilerek yenilebilirsin mesela. Pes'te oynayabiliriz. İyiyimdir yenerim bak! Maça gidip küfürde edebiliriz.Sen diğer tribünde ben diğerinde. Aynı takımı tutmuyoruz çünkü.Hayallerimizi yazıp balonla onları gökyüzüne de uçurabiliriz. Bir kulaklıktan ikimizde müzik dinleyip coşabiliriz ya da ağlayabiliriz. Nasıl olsa yanımda sen varsın. İstersen bir yere gidip içebilirizde. Sonra saçmalayarak,saatlerce gülebiliriz. Ben sarhoş olurum sen bana bakarsın, sen sarhoş olursun ben sana. Gece yıldızlara bakarak gelecekle ilgili planlarda yapabiliriz. İçinde sadece sen ve ben olan. Bisiklete binip,yarış yapabiliriz. Ben numaradan düşebilirim. Sende benle ilgilenebilirsin mesela. Yağmur yağar ya işte o zaman dışarı çıkıp sırılsıklam olabiliriz. Beraber yemek yapabiliriz. Kavga edebiliriz. Aynı kitabi aynı anda okuyabiliriz. Ara sıra mallaşmamız lazım. Sünger Bob'a ne dersin? İzleyip izleyip dalga geçeriz. Çok güleriz ve susturmak için beni öpebilirsin mesela. İstersen bana aşıkta olabilirsin bende sana. ma diğerleri gibi değil. Senin aşkın gerçek olan. Bunu bildiğim için istiyorum zaten. Sabahları "Günaydın aşkım" geceleri "İyi geceler aşkım" mesajları atabilirsin. Sonra beni gerçekten çok sevebilirsin. İzin var ama tek kural var beni unutmak yok. Bu bizim aşkımız olabilir,herkes kıskanabilir. Her şeye rağmen birbirimiz bırakmayaşımızı izleyebilirler mesela. Sen ve ben yani biz çok mutlu olabiliriz aslında. Bi düşünsene bu gece? Sen ve ben,biz. Nasıl olur? Şimdi yatıyorum ve rüyamda görüyorum bizi. Sende gör bizi.Sonra yarın belki atarsın o kaç gündür beklediğim mesajı. Sensizlikten kötü olan beni, güldürebilirsin. Bir kızı özellikle de sana aşık olan  bu kızı mutlu etmek istersen telefonumu biliyorsun. Mesajlarını bekliyorum. Unutma seni çok seviyorum. İyi geceler....

1 yorum:

  1. yaaaa yazın harika bende aşığım ilk görüşte okulumu deşirdim ilk onu tanıdım sevdim kardeş diyip sevdiği arkaaşları ayırdı bizide saten ama face den konuştuk hep yüzyüze asla konuşamazdık bile gülerdi bende benim için kavgalara karıştı ölüyordu bile ama çokseviyorum ben onu mesaj atıyorum ama geri dönmüyor yardımcı olurmusun! bursa

    YanıtlaSil