15 Haziran 2012 Cuma

İyi geceler sevgilim ♥ ♥ ♥

Bugün nasıl olduysa eline aldın telefonunu. Ve mesaj attın. Teşekkür ederim. Beni üzmedin. Zaten sen yapamazsın ki. Sen herkes değilsin ki. Sen diğer erkekler gibi bir kızı üzmeyi sevmezsin ki. Yapmadın zaten. Bugün çok mutsuzdum. Kardeşimle açamadık skype. Konuşamadık işte. Sonra bütün gün evdeydim. Hiç dışarı çıkmadım. Ödevleri bitirdim falan. Sonra sen mesaj attın ve mutlu oldum. Güldürdün işte beni. bu sefer mesajlada iyi geceler dedik birbirimize. Ama   Şimdi sen her gece yaptığımız gibi gökyüzüne bak. Bir yıldız seç ve bir dilek tut. Bende aynısını yapacağım. O gökyüzüne bakarak, ayrı şehirlerde olsak bile aynı gökyüzünü paylaştığımızı getir aklına. Ve "iyi geceler" de bana. Benim şu an sana dediğim gibi. İYİ GECELER.Rüyanda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder