12 Haziran 2012 Salı

DENİZ!

Ben bir kız tanıyorum. Kendi mutluluğunu pek düşünmeyen daha fazla arkadaşlarının mutluluğunu düşen. O kız benim kardeşim. Bu kız gerçekten çok iyi birisi mesela. Okulda herkes ona yaşına göre daha fazla 'olgun' olduğunu söylerler. Bende öyle olduğunu düşünürüm. Ama bu konu 'erkekler' konusunda geçerli değildir. Bir erkek vardır hayatında. Takıntılı olduğu. Odasında her yerde onun resimlerinin olduğu birisi. Bu kişi Harry Styles'tır. O çocuk 18 yaşında. Ve dünya çapında ünlü birisi. Ben sevmem ama hakkında kötü şeylerde dedem. Çünkü o benim kardeşimin sevdiği çocuktur. Bunu okuyacağını biliyorum. Bazen yüzüne söylerken daha fazla zorlanıyorum çünkü. O çocuk seni sevemez o çocuk seni bile göremeyecek.Konserlerine gidebilirsin,her şeylerini alabilirsin, bütün tweet lerini okuyabilirsin. Ama o gelip sana aşık olamaz. Artık bu çocuğu unut. Bana demiştin ki "Bu  3 aylık tatilde iyice düşün ve düzgün kararlar ver." Şimdi ben sana diyorum ki "Bu tatilde onu unutacaksın. Gerekirse posterlerini de çıkaracaksın. Bir iki tane kalmalı. O kadar hastası olmamalısın. Seneye dersler daha da zorlaşıcak. Ve senin bu Harry takıntın yüzünden bir çok şey kaybedeceksin. Kaybetmeye başladın bile. Ve sana gerçek bir şey söyliyim. Bu takıntın yüzünden beni de kaybedeceksin. Sana ne kadar belli etmesem de ben o çocuktan sıkıldım. Bana ondan bahsedince mutlu olduğun için bir şey demiyorum çünkü sen mutlusun ama bunu çok abartıyorsun. Senden tek istediğim şey o çocuğu unutup başka birisdinden hoşlanmaya başlaman (mümkünse okuldan olsun). Eğer bunu yapamazsan beni kaybedersin. Ona göre düşün ve karar ver artık. İnşallah hayatında çok mutlu olursun. Benli veya bensiz. Ama o çocuğu unutman istediğim tek şey. Yoksa sen çok üzüleceksin ve bütün hayatını etkilicek. Derslerinde başarısız olduğunu düşünsene. Ailen ne kadar mutsuz olur? Bir tane gerizekalı için bunları yapmaya değer mi ? Düşün ve karar ver artık. Unutma ki sen üzüldüğünde, başaramadığında aynı duyguları hisseden bir kız daha var!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder