13 Haziran 2012 Çarşamba

Bekliyorum ben sende çok bekletme bence!!!


Yeni bir gün ve gene sensiz. Abi nedir bu? Çok özlüyorsun. Özlemek ne kelime? Çok merak ediyorum mesela. Ne yapıyor? Yüzüyor mu ? Yürüyor mu? Güneşleniyor mu ? Müzik mi dinliyor? Mesajlaşıyor mu? Kimle? Ne konuşuyor? Kimi düşünüyor? Kime aşık? Ben geliyor muyum aklına? Bana mesaj atmayı düşünüyor mu ? Yoksa tam benim gibi mi oluyor ona da? Mesaj atıyım diyorum sonra ya cevap vermesse? Bekle,bekle,bekle....Atmamayı tercih ettim. Ama açıkçası içim içimi yiyor. Kendimi zor tutuyorum. Mesaj atsam,saçmalarsam işte. Başkalarıyla konuşurken öyle olmuyor. Başka erkeklerle. Ama konu o olunca... Ne gücüm oluyor,ne aklım,ne de cesaretim. Her şey kayboluyor içimdeki. Bütün duygularım bitiyor. "Aşk" başlıyor sonra. Masum bir duygu. Sadece onu görünce daha fazla ağır basıyor .Ama şimdi yok ki. Çok çookkk uzaklarda. Özledim ya. Çok ama çok özledim. Şimdi  bekliyorum. "Ne yapıyorsun?" mesajını. Hadi kırma da at onu. Ben atamıyorum. Belki cevap vermessin diye. Buradan soruyorum sana : Ne yapıyorsun ? Özledin mi sende ? Sorma sırası sende...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder