31 Mayıs 2012 Perşembe

Vergessen, Ich liebe dich ♥




Seni çok sevdim.Kendimden bile daha çok.Sana gereksiz yere o kadar bağlandım ki.Çözemedim mantığını.
Öylesine sevdim ki seni.Delicesine.Hiç bitmeyecektin sanki. Hayallerim gibi.Neydin sen? Nasıl girmiştin hayatıma?Bu kadar acıyı yaşatmaya, Hakkın var mı ? soruyorum sana.Kaç kişinin canını acıttın böyle?
Kaç kişinin hayallerini süsledin ? Kaç kişinin aşk acısı çekmesine sebep oldun ? Peki kaç kişiyi gerçekten sevdin ? Cevap verebildin mi son soruma? Sen de aşk acısı çektin mi benim gibi? Sende kapıldın mı öyle hislere? Onu görünce kalbin daha fazla çarptı mı ? Ondan vazgeçebildin mi ? Sen, sen onu severken başkasına bakabildin mi ? Sen yaptın. Tanıyorum seni. Sevmediğin bir çok kızla çıktın. Herkesi kullandın. Onlarda hazırdı kullanılmaya. Peki seni burada bekleyenler? Senin o gerizekalı aşkınla her gün hayattan daha fazla silinen kızı düşündün mü  ? Ben seni öyle bir seviyorum ki... Seni unutmaya çalışıyorum, bu içimdeki sana duyduğum saçma aşk bitsin istiyorum. Ama ne zaman  başkasına baksam gene sen varsın. Bana diyorsun ki "Nasıl bakarsın ona? Ben seni seviyorum,sende beni. Bak buradayım." Sonra tekrar kendime geliyorum sen yoksun ve bana hiç bir şey demiyorsun. Ama ne yapıyım seviyorum seni. Beni ne kadar üzsende seviyorum seni. ♥♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder