26 Mayıs 2012 Cumartesi

Gece 12'nin Sihri

O kız benim kardeşimdi. Her şeyimdi. Ben onu çok severdim. Her olayda ben hep ondan yardım alırdım. "dım" diyorum artık çünkü şimdi onla konuşmuyorum hatta en yakın erkek arkadaşım yüzünden. İkisi de benden hiç bir şey saklamazlardı. Gene ben hep onların yanında olurdum. İkisiyle de ayrı sınıftaydık. Ama bu bir problem olmazdı. Ben ikisine de trip atardım. Onlarsa hep bana katlanırlardı. Ben böyleydim ve onlar beni böyle kabul ederlerdi. Ama bir gün geldi biz küstük. Erkek olan en yakın arkadaşımla. Ve o gün benim yanımda hiç bu kadar arkamda olacağını düşünmediğim birisi vardı. Bana bu blogu açan kız. Ama diğer en yakın arkadaşıma ne olmuştu? Benim yanımda olması gerekmiyor muydu? Ama o ne yaptı biliyor musunuz? Gitti diğer arkadaşımın yanında oldu. Beni hiç düşünmemişti. Arkamdan konuştular,benden bir sır sakladılar. Hemde ikisiyle de bu kadar yakınken nasıl yaptılar bana ? Gözümün önünde ikisi şakalaştılar,sarıldılar ve güldüler. Ben ne mi yapıyordum o sırada ? Ağlıyordum. Sadece ağlıyordum. Bana hala söylemediler. Kaç haftadır bu olay yüzünden bir barışıyoruz, bir küsüyoruz. Ne kadar acı çektiğimi gördükleri halde kız olan en yakın arkadaşım hala garip bir şekilde bana hava atmaya çalışıyor ya da kıskandırmaya. Anlamıyorum. :/ Keşke bana söyleselerdi dedim. Demediğimi bırakmadım. Çocuğun (erkek olan) çok üstüne gittim. Tamam dedi ve bana bir tarih verdi. Söyleyecekti. Sonra gene kavga ettik ve gene üstüne gittim. Bugün saat gece 12'de söyleyecekti. Bana ipucu olarak verdiği şeyler ise: " Belki benden nefret edebilirsin, benim şahsi görüşlerim" di. Kız olan arkadaşım bana hep "Ben senin yerinde olsam mutlu olurdum" diyor. Ama bana bu blogu açan kız ve ben bir sürü şey düşünüyoruz. Ne bu ? 1 aydır benden sakladıkları, tonlarca kavgaya neden olan bu sır ne ? Beni üzecek miydi? Yoksa mutlu mu edecek ? Mesajlaşmalarımızın sonunda olan o şey artık olmayacak mı? Artık ben onla hiç konuşmayacak mıyım ? Yoksa ona dahada mı bağlanacağım ? Gel artık 12. Öğrenip, üzüleceksem üzülmek, mutlu olacaksam hemen mutlu olmak istiyorum. Bana bu blogu açan kız! Her şeye rağmen yanımda olduğun için teşekkür ederim. Ve ne olduğunu öğrenince de benimle mutlu olacağın veya üzüleceğin için... Şimdiden o kişiye, en yakın arkadaşıma, onu 7 aydır tanımama rağmen benim kardeşim olan kişiye, benim bu ana kadar bütün triplerimi çektiğin için, bağırmalarıma cevap vermediğin için, hoşlandığım çocuk yüzünden ağladığım günlerde hep yanımda olduğun için, beni koruduğun için, bana değer verdiğin için, derslerimde hem beni kötüye hemde iyiye sürüklediğin için, bana hayattan zevk almayı öğrettiğin için, benimle hep kavga etsen de (ki ben çıkarırdım hep) hiç bir zaman küsmediğin için, kızsanda mesajlarımızda koyduğumuz şeyi hep koyduğun için, beni arkadaş olarak çok sevdiğin için ve hep arkamda olduğun için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder